Ny dag, nya möjligheter!

Eller är det så??

Missat lite?!


I måndags kom min fina vän Mickis ut, var hur länge sen som helst sen jag senast träffade henne. Vi har jobbat om varandra väldigt mycket senaste tiden. Men en liten träff fick vi till. Hoppas bara att det inte dröjer lika länge innan nästa träff kan bli av!!


Tisdag blev det jobbdag för en riktig myskväll med Ludwig innan han åkte till sin pappa för en vecka :( fick till en kvälls fika med nickis och nannis som Ludde inte har träffat på väldigt länge. Men vad han sen pratade om tant Janet. Tror nog han saknat de ganska så mycket.


Onsdag och Ludwig önskar att få åka till Roos innan han ska till dagis. Klart att ska få göra det om han vill :) Ludwig fick den stora äran att väcka henne. Han ropade så snällt " Roos det är dags att vakna nu, nu är det morgon" men sen så är han nästan blyg och ska knappt prata med henne. Men jag vet att pojken min tycker om henne väldigt mycket. Han säger att han bara tycker om henne. Han är inte här i henne!


Ludwig fick fara till Andreas redan onsdag denna veckan då jag har lyckan att jobba nätter från onsdag.

Så här sitter jag nu på jobbet. Trött tröttare tröttast. Skulle bara vilja åka hem och sova typ nu! Fryser som tusan dubbla tjocktröjor, filt och raggisar ändå är näsan som en isbit! Men nu är det bara lite över två timmar kvar tills jag får åka hem till min varma sköna säng och vila mina ögon !!

En natt kvar sen är helgen här! Å jag som har världens finaste man, han om någon är guld värld!! På lördag ska vi fara till Ullared. För några veckor sedan fick jag inte åka dit för han men nu blir det han och jag som åker på lördag :) lycka!! Älskar min fina!!


Puss. Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0