Ledigt

Ledig idag mycket skönt. Även ledig imorgon!

Endast fyra arbetsdagar denna vecka. Känns lite konstigt tycker jag men skönt ändå. Behöver nog ta lite ner extra pass denna månad känner jag!

Baka skulle jag behöva göra får nog ta tag i det imorgon! I helgen blir det en massa kalas :) lördag ska vi hem till min morbror och på söndag kommer min farmor och de hem hit till oss :) då ska de fira både mig och Ludde. Så en tårta till Ludde måste fixas :)

Liten blir stor!

6 veckor kvar innan det blir flytt för oss, 6veckor. Hur och när ska jag hinna packa allt?

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en stor kaffe innan jag ska börja med maten! Idag får min älskade man lagad mat när han kommer hem :)

Puss. Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0